2017. május 24., szerda

Örökszép




 
Talán a véletlen sodort bennünket egymás mellé egy virágfesztiválon. Ellenállhatatlan varázs van abban, ha mások lelkében a magunkéval találkozhatunk.
Elbűvöltek ékszerei, a reggeli surlófényben játszó szirmok, a mozdulatlanságba foglalt lebegés. A virágok szépségének egy újabb, különös megfogalmazása, ékszerekbe komponálva.
Jómagam három napig nézegettem őket élvezettel – és nem tudtam választani, mert szinte mindet hazavittem volna – el is játszottam a gondolattal, melyiket, mihez, hová venném fel… és majdnem mindnek volt helye! 

Honnan jött az ötlet, kérdeztem Benyusz Csillától, az ékszetől vagy a virágoktól indult a gondolat?

Régóta éreztem magamban egy csillapíthatatlan alkotói vágyat mikor külföldi kézműves oldalakon megpillantottam a gyantaöntés technikáját. Egyből tudtam, hogy nagy kihívással nézek szembe, de épp ezért volt annyira vonzó számomra, nem igazán szeretem a könnyű kihívásokat. :) 

Miért pont virág, és miért Örökszép?

A virágok ártatlan szépsége semmihez sem fogható, a gyantában pedig ezt a légies szépséget, a törékeny szirmokat tudom megőrizni, sőt viselhető ékszereket varázsolok belőle. Az Örökszép ékszerek nemcsak szépek, hanem egy nagyon különleges üzenetet is hordoznak: Felhívják a figyelmet a körülöttünk lévő apró csodákra és ezáltal kizökkentik viselőjüket a hétköznapi rohanásból. 

Szerencsésnek mondhatom magam, mert 1,5 év kemény munka után mára már csak a vállalkozásomnak élhetek és minden energiámmal azon dolgozom, hogy napról-napra új kompozíciójú valódi növényes ékszerekkel árasszam el a vásárlóközönségem.



Kiknek ajánlod az ékszereidet?

Elsősorban azoknak, akik imádják a virágokat és szeretnének egy darabkát mindig maguknál tudni a természetből. Azoknak, akik a hétköznapok rohanásából egy kis kikapcsolásra vágynak. No meg persze azoknak, akik egyediségüket szeretnék kifejezni, hiszen minden egyes darab megismételhetetlen, pont, mint TE!

Kiderült az is, hogy Csilla kedvenc virága a hortenzia, a több tucat különböző kis virág tökéletes gömböt alkotva elkápráztatja, viszont a gyöngyvirág illatát szereti a legjobban – ahogyan én is, tehát itt is összecseng a lelkünk.

Az Örökszép, vagyis Benyusz Csilla weboldala ahol szépséges ékszereit lehet megtalálni: megtaláljátok: www.gyantaekszer.hu


 




Nincsenek megjegyzések:

Mesélek a bornak - arról, hogy a jó tettek a legfurcsább helyeken is születhetnek

  Ragyogó őszi nap volt, amiről Hamvas Béla úgy ír, hogy „arany napok”. Amikor a lomb minden rezdülésében ott a fény, a szín, a ragyogás. Im...